پرهام دردونه ی مامان و باباپرهام دردونه ی مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

پرهام دردونه مامان و بابا

اولین شبی که روی تخت خودت خوابیدی

1392/9/21 16:53
نویسنده : مامان و بابا
101 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از حدود ٥٠ روز رفتی خونه خودتونتشویق

مامان و بابا با کلی ذوق و شوق سعی کردن تمام جاهای خونه رو بهت نشون بدن مخصوصا اتاق خودتو.

اون شب برای اولین بار روی تخت خودت خوابیدی و مامان و بابا با کلی آرزوی ریزودرشت ترجیح دادن فقط نگاهت کنند.

خیلی معصومانه و با آرامش خاصی خوابیده بودی.ایشاا.. که همیشه لحظه لحظه ی زندگیت سرشار از آرامش باشه.

دوست دارم عزیزم.عمه مریم و عمو محسن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ابوالفضل
20 مهر 92 10:27
الهی عمه مریمت برات قش بره چه اتاق نازی داری راستی مواظب این عمو محسنتم باش . من میشناسمش . خیلی دوست داره سواره این ماشین برقیت بشه
ابوالفضل
25 مهر 92 10:29
انقدی که من نظرم تو وبلاگ در میاد نظر این عموت در نمیاد. از الان من اینجا اعلام میکنم که نزارید این بچه با عموش بچرخه . پرهام پرسپولیسیه . این عموی کم عقلشم که شش تاییه . این تیکه نظرم برا محسن عموشه : آهای استفراغیه بدبخت . من که میدونم کفرت میگیره اتاق پرهام قرمزه . من که میدونم کفرت میگیره پرهام قرمز میپوشه. پس بسوز
راحله
30 مهر 92 23:39
وای چه اتاق قشنگی چه با سلیقه.امیدوارم سالهای سال زیر سایه پدر و مادر باشه .با ی دنیا آرزوی خوب.امیدوارم به خاله مریمش نره اخه ی جوریه ه ه ه ه.بوس برا پرهام کوچولو و خاله مریم خوشحالش
ابوالفضل
5 آبان 92 15:04
مریم عمشه نه خاله اش
زهراسادات دختر عمه جونی
6 آبان 92 22:17
سلام پرهام عزیزم وبلاگت خیلی خوشگله. ایشاا... زود بزرگ شوی و بری مدرسه تا من بهت دیکته بگم
ابوالفضل
9 آبان 92 21:28
دیگه تو اینجایی.تو چرا خونتون نمیری
محدثه
22 دی 92 22:41
میبینم که بچه مایه داری خوابیده این آقا پرهامتون. خیلی پرهامتون بامزس